Julija Benešića 49, 32236 Ilok, Hrvatska, EU

Kutak za korisnike

Korisnici sustava opskrbe i odvodnje vode su ljudi koji koriste vodu u svakodnevnom životu, uključujući kućanstva, tvrtke, industrije i javne ustanove. To su ljudi koji plaćaju račune za vodu i odvodnju, te koriste infrastrukturu za opskrbu i odvodnju vode koja se nalazi u njihovom području.

Sustavi opskrbe vodom su skup infrastrukturnih objekata i uređaja koji se koriste za prikupljanje, obradu i distribuciju pitke vode do korisnika. To uključuje postrojenja za pročišćavanje vode, vodovodne cijevi, crpne stanice, spremnike vode i ostale uređaje koji se koriste za transport i regulaciju protoka vode.

Sustavi odvodnje vode uključuju kanalizacijske sustave koji se koriste za sakupljanje otpadnih voda iz kućanstava, tvrtki i javnih ustanova. Ti sustavi uključuju kanalizacijske cijevi, crpne stanice, septičke jame i postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda.

Korisnici sustava opskrbe i odvodnje imaju važnu ulogu u očuvanju vodnih resursa. To se može postići smanjenjem potrošnje vode, održavanjem vodovodnih instalacija kako bi se spriječila curenja i propuštanja vode, te pravilnom odlaganju otpadnih voda kako bi se spriječilo zagađenje voda.

Čuvajmo našu budućnost. Počnimo štediti vodu danas!

Direktni kontakti

+385 99 433 0000

DEŽURNI TELEFON ZA PRIJAVU KVAROVA

Prijava stanja na vodomjeru:

Poziv na broj telefona: 032/827-350
SMS na broj mobitela: 099/433-0001

Računovodstvo:

Tel: 032/827-350
Tel: 032/827-355
E-mail: marija@komunalije-ilok.hr
E-mail: sandra@komunalije-ilok.hr

Centrala:

Tel: 032/827-350
E-mail: info@komunalije-ilok.hr

Česta pitanja

Od 2018. godine računi se više ne mogu uplatiti na Blagajni tvrtke. Računi se mogu platiti na standardni način – u Fini, Pošti ili banci, ali i u dućanima, kioscima i benzinskim postajama te pomoću raznih aplikacija.

1. FINA

  • Plaćanje gotovinom
  • Plaćanja putem kartica
 

2. HRVATSKA POŠTA

  • Plaćanje gotovinom
  • Plaćanja putem kartica


3. BANKE 

  • Plaćanje gotovinom
  • Plaćanja putem kartica

4. TRGOVAČKI LANCI

  • Konzum

5. KIOSCI

  • Tisak

6. BENZINSKE POSTAJE

  • Ina
  • Petrol
  • Crodux

Kod reklamacije računa korisnici se mogu obratiti na sljedeća mjesta:

  • direktno preko stranice
  • na e-mail info@komunalije-ilok.hr
  • telefonom na broj +385 32 827 350
  • osobno 
  • putem pošte

Korisnik može očitati i dojaviti stanje na vodomjeru svaki mjesec od 27. do 30. u mjesecu.

Stanje vodomjera korisnici mogu dojaviti:

  • direktno preko stranice
  • na e-mail info@komunalije-ilok.hr
  • telefonom na broj +385 32 827 350
  • osobno 
  • putem pošte

Pojava bijele vode posljedica je punjenja cjevovoda tijekom koje se ponekad događa da zrak ostane “zarobljen” u obliku sitnih mjehurića. Kada se voda ispušta iz slavine sitni mjehurići zraka čine vodu “bijelom”. Izlaskom otopljenog zraka na površinu, voda vrlo brzo postaje bistra te je u potpunosti zdravstveno ispravna za ljudsku potrošnju.

Može se jednostavnim pokusom provjeriti je li razlog “bijeloj” vodi otopljeni zrak: 

  • U čistu staklenu čašu potrebno je uliti “bijelu” vodu iz slavine
  • Nakon nekoliko sekundi voda će se izbistriti od dna prema vrhu dok se svi mjehurići zraka ne oslobode na površini

Zahtjevi

Zahtjev za priključenje / razdvajanje / premještaj priključka vode

Zahtjev za priključenje / utvrđivanje kanalizacijskog priključka

PRIJAVA STANJA VODOMJERA

Prijava stanja vodomjera